טיפול זוגי בחיפה

טיפול זוגי בחיפה – ד”ר גיא דרורי

אחת מהדילמות המרכזיות ביותר לפני שמתחילים לחשוב על האופציה של ייעוץ זוגי בחיפה היא מתי צריך להתחיל? הרצון הוא מצד אחד לא לאבד את הזוגיות ומצד שני לא לרקום במערכת היחסים הקיימת ולפגום אותה עוד יותר. טיפול זוגי בחיפה צריך להתבצע בעזרתו של אנשי מקצוע מנוסים, כאלה שידעו לגייס את בני הזוג לטובת המשימה שבסיומה מערכת היחסים תחזור להיות כפי שהייתה בעבר.

טיפול משפחתי בחיפה – מתי הכי כדאי?

ראשית אני מזמין אתכם להגיע אל אחת מהקליניקות שלי על מנת למצוא מטפלים זוגיים מומלצים, כאלה שידעו לבחון בתוך פגישה אחת את מערכת היחסים שבה הנכם נמצאים ולהתריע בפניכם במידה וישנן בעיות או תקלות בזוגיות שבה אתם נמצאים.
אז לפני שאתם רצים לחפש מטפל זוגי בחיפה, רצוי כי תבררו עם בן\בת הזוג שלכם את הסיטואציה שבה אתם נמצאים בה. לעיתים שיחה רצינית ונינוחה בין בני הזוג יכולה לפתור לא מעט צרות, וכך תוכלו להימנע מלחפש פסיכולוג זוגי או מטפלים זוגיים. במידה והמצב חמור הרבה יותר, באפשרותכם לברר עם בן\בת הזוג את מידת המחויבות שלו\שלה לטיפול מהסוג הזה. רק רצון הדדי לטיפול מצד מטפל זוגי בחיפה יביא לטיפול מוצלח עם תוצאות בסיומו. ייעוץ זוגי בחיפה מחייב את כל הצדדים לרצות לקבל את הטיפול ולהבין כי ישנה בעיה שיש לפתור, במידה ואחד מבני הזוג אינו מכיר בבעיה או אינו מעוניין בטיפול מהר מאוד הטיפול יעלה על שרטון ויהיה קשה מאוד להמשיך בו.

טיפול זוגי בחיפה מבלי לצאת מהבית!

טיפול משפחתי בחיפה לעיתים יכול להיות טיפול ארוך של מספר פגישות בהם יצטרכו בני הזוג להגיע ביחד ובנפרד לפגישות עם הפסיכולוג ואנשי המקצוע. אני ביחד עם אנשי המקצוע שלי הפזורים בקליניקות השונות באזור הצפון מציעים לכם טיפול זוגי בחיפה מבלי שתצטרכו לצאת מהבית!
כל מה שתצטרכו לעשות זה לקבוע פגישת אונליין עם המטפל שלכם, ובאמצעות תוכנת Skype תוכלו לבצע את הטיפול מהבית או מהעבודה באמצעות המחשב או הפלאפון שלכם. ייעוץ זוגי בחיפה כבר מזמן לא מחייב אתכם לצאת מהבית, ואתם לא צריכים לשבור את שגרת חייכם בכדי להתמסר לטיפולים זוגיים שמטרתם העיקרית היא לשפר את מערכת היחסים שלכם ואת שגרת חייכם ולא לגרוע ממנה בשום צורה.
אז זה הזמן שלכם ליצור קשר איתנו ולקבוע טיפול זוגי בחיפה או בכל אזור אחר באמצעות המחשב שלכם! אנו נדאג לתאם לכם פגישה בשעות הנוחות לכם תוך שמירה על טיפול אינטנסיבי והדוק אשר בסופו תצליחו להגיע אל המטרה שהצבתם לעצמך – שימור הזוגיות והתא המשפחתי שלכם. אתם גם יכולים לבחור מטפל זוגי בחיפה שילווה אתכם לכל אורך הטיפול אונליין מבלי שתצטרכו להסתגל למטפלים אחרים בכל טיפול.